Servis
Na veškeré modely POLAR je výrobcem poskytována záruční doba 24 měsíců. Jako autorizovaný distributor značky POLAR pro ČR Vám vždy dodáme kompletní zboží POLAR včetně originální dokumentace a českého návodu. Jakožto autorizovaný prodejce značky řešíme případné reklamační, nebo servisní události v rámci oficiálního servisního oddělení zn. Polar pro ČR.
Reklamaci lze uplatnit osobně v některé z našich prodejen (Fitham s.r.o.), případně zasláním na centrálu do provozovny v Liberci. (Kubelíkova 679, 460 08 Liberec). Součástí zázilky musí být kromě reklamovného zboží, také jednoduchý průvodní dopis s konkrétním požadavkem, s uvedením čísla dokladu o zakoupení a také kontaktní údaje včetně adresy pro zpětné zaslání. Pro případnou kompenzaci nákladů spojených se zasláním zboží k reklamaci je nutné doložit kopii dokladu např. podacího lístku emailem.
Po přijetí reklamovaného zboží zákazníka kontaktujeme, obvykle emailem, abychom potvrdili přijetí zásilky. Následně je zákazník kontaktován, opět obvykle emailem, o stavu reklamační události, poté o termínu zpětného odeslání.
Pro předběžný dotaz můžete vyplnit formulář níže, přičemž Vám bude odpovězeno a doporučeno, jakým způsobem lze dále pokračovat. V mnoha případech je možné vyřešit případnou závadu právě touto formou.